Helgen!

april 7, 2008

Mitt näst första inlägg tillägnar jag helgen som varit!

I fredags slutade jag jobba kl 14.30 och gick hem till mig, åkte sen liten stund med mamma och alina och handlade, mor frågade om jag ville äta tacos med dom men eftersom hela familyn har legat/ligger sjuka så avstod jag för att inte bli smittad! Jag köpte ist en värme pizza och satt hemma i min ensamhet och åt och titta tv! (Basse var i leksand och kollade hockey) På kvällen såg jag på datan att alunda spelade mot danmark i upplands cupen så jag fick med mig emmisen och titta=) det var trevligt och mycket mål att titta på, iofs bara åt ett håll men 😛 (2-14)! sen åkte jag hem och sov för att var pigg till vår cup match mot skedika på lördagen!

Ja, matchen ja….hmm inget skön spel bjöds det på iaf! låste sig sig verkade det som..men men vi vann iaf med 1-3 som tur va=) En viss Tränare kan uttryckte sig fint oxå! HMM!! men men e man ofarlig i straffområdet så är man;) Efter matchen åkte jag hem och hämtade grejjor till lit party med laget=) sen vidare till kelinge city för att hälsa på =) Basse var redan där och väntade på mig och den röda dumma bajsbilen;) sen skjutsade han mig och jennfan till emil för lite för krök och singstar=) vi jsöng och sjöng innan vi kom på att bussen går om en kvart så då blev det bråttom! Men vi hann!YES! haha! Vi åkte till east för att bowla, det gick bra för mig höll mig på min bana iaf;) hehe! Kvällen blev lyckad den me! Tack brudar!!

Söndag-slapphetens dag!? gjorde typ ingenting förutom att vi åkte till kelinge och där läste jag typ alla rose-maries ”Allas” och löste dom roliga korsorden:) På kvöllen grillade vi korv och mös=) Tittade självklart på andra avenyn eller ”Seeeeceeend äääveneeewww” som lucas säger=)

Tack för helgen!/ Amanda

Lämna en kommentar