Ny dator:D

april 12, 2008

Fredag- Slutade jobba kl 15.00 sen åkte jag och basse för att handla men när vi kom till affären så ringde rose och fråga om vi ville ha tacos där och det nappade vi på;) Så då drog vi till kelinge och käkade sen for vi vidare till uppsala med rose som skulle handla mat och skulle till plantagen! På gränby gick jag och basse till expert där det fanns Datorer och jag hittade min pärla och det var desutom den sista dom hade så han ropade ju bara efter mig!! Fick rabatt också för det var den sista=) Sladden som hör till tog säljaren brevid fram till kassan och han sa att kassörskan skulle lägga i den i kassen sen och hon svarade så fint ”ja visst” så sen va man ägare till en ny dator:D Vi for hemåt men hann ungefär till rasbo macken då min mobil ringde och då var det Expert kassörskan som ringde och sa att sladden tyvärr låg kvar på disken!! ååh säger jag bara, så det va bara att vända!! men men nu sitter jag här med min ny fina dator:D hihi

Idag har jag varit med laget på teambuilding i gimo skogarna oxå det va väldans kul:D skriver mer om de sen..:) so looong !!

Lämna en kommentar