niiice

april 29, 2008

Hejsan jag är visst inte så bra på att blogga;) hehe har inte skrivit på ett bra tag! men nu så…

Ihelgen har det varit lite blandat men mest fotboll som vanligt och det äger!! I fredags kollade jag på höff med eliin och sötnöten! dom vann med 5-1! I lördags tog syskonen ström sin andra av tre sprutor mot TBE (hjärninflammation typ) träffade morfar där så vi blev bjudna på fika där efter=) Sedan åkte vi hemmåt,släppte av alina och marcus vid plan iskedika och vi andra fortsatte hem! Jag själv drog vidare till gimo för att kolla u-laget mot ekeby, dom förlorade men ekeby hade typ halva a-laget med så…! Fick ut våra overaller också niiiciga!! lite nya träningskläder också!

Sen då var det äntligen vår tur i söndags att ha seriepremiär!!! Gick sådär för mig själv men vi vann och det är ju huvudsaken:D:D 2-0 mot Gamlis! Hoppas det fortsätter i den takten=) hihi!!

Nu ska jag byta om för snart är det träningen och det är 20 grader varmt ute! LOVELY!!!

Hörs och syns säkert också!!!

Lämna en kommentar